Sista inlägget idag!

Nu är jag hemma och har ätit och  duschat. Träningen gick bra förutom att jag fick ont i fötterna för att när jag knöt om skridskorna så blev det jättehårt

♦ Fördelningen mellan blodgrupperna varierar från folkslag till folkslag. De amerikanska indianerna är de enda som bara har en blodgrupp - 0.

Lakrits och kvinnans lubrikation har en sak gemensamt. båda kan göra mannen impotent.

♦  Sannolikheten att man blir dödad genom att ramla ur sängen är 1 på 2 miljoner

♦  Språket Tali har bara 340 ord

♦  Överkonsumtion av halstabletter och tuggummin har en laxerande verkan

♦  När du andas, tar den högra lungan mer luft än den västra

Den får räcka för ikväll :)

Godnatt och sov gott alla läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Erica

sv. jodå det är jättebra med mig :)

2009-09-07 @ 21:19:29
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0