Svampplockning!

Ett tag efter att jag hade komit hem från praktiken så kom Angelica så vi var lite här och sedan följde vi med pappa ut till skogen och plockade svamp :). Pappa hittade mest men vi fick ihop ca 1 kilo på den tiden i var ute bilder kommer imorgon :). 

Om ca en timme har jag konståkningsträning som jag inte kommer att gå på eftersom att jag forfarande har ont i nacken och i ena foten "/ tråkigt att inte kunna träna! Jag tror inte heller att jag kommer att gå på bandytränigen imorgon heller eftersom att det känns som att inte foten kommer bli bättre inte nacken heller föden delen men man kan ju hoppas :)!   

Nu ska jag svara på alla kommentarer sedan blir det middag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0