Otroligt rolig dag!

Vilken rolig och trevlig fredag jag har haft :)! Den blev inte lika lugn som jag trodde att den skulle bli på ett positivt sett ♥ Efter praktiken åkte jag hem och städade mitt rum som planerat sedan åkte jag och Rebecka till Owes och handlade lite jag köpte två runda dukar till mitt rum som det kommer bild på en annan dag. Sedan åkte vi till Rusta och sedan hem till mig och bytte gardiner hehe och kollade på film. Sedan åkte Rebecka hem till henne och jag åt hemmagjord pizza, supergott ;). Och så duschade jag, sedan bar det av till Rebecka där vi tittade på Idol och spelade Guitar Hero :)

Alltid lika roligt att hitta på någonting med dig vännen!

Just nu sitter jag och tittar på Idol, håller på lite med datorn och packar tills imorgon då det är dansuppvisning :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0