Scones!

När Angelica kom så satt vi lite vid datan, sen tittade vi på Yes man :)! De är en film jag kan rekommendera. Efter filmtittandet kom Melissa hem, då fixade jag hennes hår till en Lady Gaga frisyr som jag nyss sett hur man gör och så fick då Angelica se hur man gjorde :). Det blev inte sådär jättejätte snygg men ganska bra om jag får säga det själv för de va andra gången jag gjorde den där frisyren :) första gången var i förrgår på Heléne :). Vad tycker du om uppsättningen jag gjorde? Bra eller dålig?



Efter de började vi baka scones. Här ser ni ingridienserna, Angelica som rörde om som bara den, receptet och alldeles innan brödet skulle in i ugnen ;)



Här ligger våra fina bröd i ugnen och...


wips så blev dom klara :) varma bröd med kall mjölk! Mums så gott de blev!


Nu är jag trött, börjar få ont i huvudet och känner mig inte helt frisk faktiskt! Men kul har jag haft fast jag bara har varit inne hela dagen, tack för en rolig dag vännen! Hoppas att jag blir de imorgon!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

tack så mycket tjejen vad glad jag blir :)

2009-05-14 @ 21:58:31
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Marianne

Snygg frisyr!!!!! kjam marran

2009-05-15 @ 00:20:58
Postat av: N

Sv: Tack :)!!! Kram

2009-05-15 @ 12:17:09
Postat av: Angelixa

hihi jäklar vad jag vispade duktigt ;) och GODA?? ja du det är obeskrivligt ;P vi lyckades väldigt bra. tack för en underbar dag sötnos

2009-05-15 @ 21:41:01
Postat av: N

Jaaa mena de, de är din grej det där med att vispa ;) Jaa dom va ju asgoda ;D! Ja de gjorde vi verkligen, vi måste göra om det :)! Detsamma

2009-05-15 @ 23:25:02
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0