Har brytit traditionen!

Det känns som att det var år och dar sedan jag skrev här nu bara för att hela dagen har gått, men riktigt så är det ju inte och nu ska jag berätta lite om gårdagen :)

Kvällsmaten åt vi på Mc donalds och den här gången bröt jag traditionen! Jag tog en Ceasarsallad istället för en Big Mac! Och det kan jag inte direkt påstå att jag ångrade för salladen var sååå god! (Okej Big Mac är också gott) men salladen var godare än vad jag trodde att den skulle vara. Så något jag kan rekommendera är Ceasarsalladen på Mc donalds :)!

På crusingen åkte jag i en Impala 67 med ett par härliga människor :) det var superkul. En gång så stannade bilen bara sådär utan att ens förvarna! Ja så där stod vi mitt i vägen vid trafikljusen och så blev det GRÖNT! Då fick 2 st hoppa ut ur bilen och putta den till ett ställe där vi kunde stå (tur att det inte var så långt ca 10 m) :). Åkte ganska länge sen när jag kom hem var Angelica här så då var jag med henne ett tag, runt 03.00 åkte hon hem :). Så där har vi en förklaring till varför jag inte hunnit skriva ;) fullt upp hela dagen (och en bit in på natten).

Lite bilder från igår:
Ceasarsalladen




Bilen






Andra bilar som vi såg (hann inte knäppa så många, och så blev det inte så bra bilder)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0