Godmorgon!

Om ca en timme ska jag och mina småsyrror till badhuset.

NU kommer lite bilder från igår som jag sa att jag skulle lägga in.

Banana split:



Glass, grädde, chokladsås, banan och maränger

Nagellack:
Dom här två nagellacken köpte jag igår (en är mörk glitter rosaoch en ljus glitter rosa, den mörka ser ut som orange på bilden )




När jag kom hem och skulle börja måla naglarna tog jag fram alla färger jag hade och upptäckte då att jag råka ha 16nagellack från Depend! Plus ett baslack, toplack, make up lack. nagelbandsremover och nagel olja från samma märke! 








Bilder på naglarna som jag målade igår kommer senare. Nu ska jag packa och sen ska vi gå :)

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0