Bästa mamma!

Imorgon hade jag tänkt att fixa ett personbevis för att jag måste fixa ett nytt leg (tappade bort mitt i somras) innan jag ska göra risk 1:an och halkbanan. Men så ringde mamma här nu och sa att hon hade redan fixat personbeviset till mig, men hon kunde ju inte skriva under på mitt leg så det enda jag behöver göra imorgon är att gå och knäppa kort och sen till banken och skriva under. Och jag slipper åka och fixa beviset! Vilket är jätteskönt (för när ska jag hinna det?) Tack mamma, du är helt underbar!


Puss

Kommentarer
Postat av: halajni

MAMMA ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-10 @ 21:21:48
Postat av: Bönii

Håller med om att din mor är underbar och desutom också gggooo.

Ps kom ihåg tre sekunders regeln ( 3 ses ) : )

2009-03-15 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0