Shape 1

Igår var jag som sagt på Shape på Sandbacka park med konståkningstränarna de va superkul! Vi fick lära oss håruppsättningar som vi kan ha när vi tävlar men också frisyrer som man kan ha i vardagen och när man ska vara lite festligare :) vissa uppsättningar var lite lättare och vissa lite svårare. Vi fick fråga vad vi ville angående hår, hårprodukter och håruppsättningar och fick svar på frågorna. Vi fick veta mycket om hårspray och vad som sliter mer och mindre på håret för det hade vi bland annat frågor om :)

Här kommer lite bilder från när vi kom och sen när vi gick ;) lite senare kommer det mer bilder då ni får se frisyrerna m.m. allt som hände mittimellan början och slutet :)

När vi kom fick vi
frukt och apelsinjuice


När vi gick fick alla...
 
en varsin hårspray :) och en lapp där det stod att vi fick 25 kr rabbatt nästa gång vi klipper oss där, sen bad frisörerna oss att kolla på baksidan av den lappen och den som hade ett kryss på baksidan skulle säga till. Alla blev spända och vände på sina lappar så fort de kunde. Och gissa, jag fick krysset :)! Då fick jag en glansspray, ögonskugga, läppglans m.m. Jag blev jätteglad! För när Mary Kay kom till oss och hon sminkade mig så bestämde jag mig för att jag skulle köpa allt de i de färgerna hon hade målat på mig och nu fick jag dom :)!

Jag fick

en glansspray


ögonsskugga, läppstift m.m.
Tyvärr syns inte färgerna så bra men dom är jättefina i verkligheten.



När jag kom hem
provade jag med att sätta upp håret på mina systrar de va roligt hehe och blev ganska bra för att inte använda hårspray som dom gjorde på Shape :)









Det här var första gången jag provar på de här håruppsättningarna :)Vad tycker du?




Kommentarer
Postat av: ANGELICA

FAN VA HÄFTIGT ;) du måste berätta lite för mig sedan om hårslitningar xD

2009-04-18 @ 08:54:00
Postat av: Nadja

Sv: Jaa de va ascoolt :)!!! Ja självklart ;)

2009-04-18 @ 10:33:13
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: Lillan

Du är riktigt duktig du gumman , då äre dig man skakomma till sen då ;) Åh du med din tur duhar tur i tamefane mig allt du ! hahaha älskar dig<3

2009-04-18 @ 11:07:06
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tackar :) ja jag kan ju försöka göra ngt bra om du vill ;) Jaa hehe ibland då ;) Älskar dig <3

2009-04-18 @ 11:30:44
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0