BH helt onödigt att ha!

Jag försöker byta om men det går inte så bra då mitt BH band krånglar hela tiden :).
Jag hittar inte t-tröjan jag vill ha och tjocktröjan ligger förmodligen i tvätten så jag får nöja mig med ett lila linne och en svart vanlig t-tröja över som jag ska träna i :)
Jag har så svårt att bestämma vad jag ska ha på mig, fel t-tröja, denna är för ful, nej denna känns obehaglig, denna har fel färg, denna är för liten, ja jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska HA, HJÄLP! Nu är klockan 18.23 och min tärning börjar om exakt några minuter typ 20 i, som man brukar säga man tager det man haver xD jag glömde vad var det jag skule göra, Just det Parfym måste jag ha! nu är den stora frågan, Villken bil ska jag ta? /Angelica

Märkte att Angelica skrev ett inlägg om nästan allt jag sa och gjorde haha! 

Kommentarer
Postat av: karolina

allt väl?

2010-05-10 @ 19:59:31
URL: http://karolinapalm.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

jobbigt de där

2010-05-10 @ 20:22:01
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0