3 Maj 2010!

Idag är jag ledig från skolan för vi har studiedag! Vaknade 07.00 och kunde inte somna om men låg kvar i sängen ett tag och kollade på "Vakna med the voice", för ett tag seda åt jag frukost och nu sitter jag i köket framför datorn och tänkte svara på era kommentarer och sedan läsa lite. Det gör ingenting att jag vaknade så tidigt för då hinner jag göra sååå mycket mer utav den här lediga dagen så det känns skönt för jag är ju inte trött eller så.

Jag väntar på att det ska bli varmt ute, solen skiner och det är redan 12,5 grader "varmt" men jag vill att det ska bli så varmt så jag kan sitta ute och läsa lite, så hoppas att det snart blir varmare, men det tror jag att det blir!

Nu ska jag fortsätta svara på era kommentarer!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0