Första dagen på sportlovet!

Lov för mig är inte lugna, de är fartfyllda och roliga! Som idag, jag har haft fullt upp och hann precis äta mat eftersom att det var 1 timme mellan träningarna :).

Min dag började med att vi åkte in till Gävle för att prova balklänningar ska tänka tills imorgon men tror att jag bestämt mig för en blå :). Sedan var det dax att vara schowtränare och efter den hade jag showträning sedan åkte jag hem och åt och sedan var det schowträning igen och efter den bandyträning ute när det blåste och snöa (Göransson Arena är stängd p.g.a. rasrisk men de håller på att skotta taken så snart öppnar den nog). Sedan åkte jag hem igen och nu sitter jag här :).

Jag fick en överraskning idag eller bandylaget fick det, våra jackor kom idag dom är superbra och fina! Bilder kommer senare :)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej roligt :)

hehe jag räknade ut det, har aldrig sett det förut :)

2010-03-01 @ 22:01:01
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0