2010!

Årets första dag är här och det snöar, stora flingor :). Jag har myst hela förmiddagen här och sitter fortfarande i pyjamas! :) Men snart blir det andra bullar, ska kanske iväg och åka pulka med syrrorna idag :).

Jag vill visa en massa bilder här bland annat på vad jag fått i julklapp men också bilder från igår men sladden är borta igen! Jag förstår inte hur den jämt kan vara borta när jag ska använda den hihi :).

Men jag kan iallafall berätta lite om vad jag fått och visa bilder som jag hittar på internet :)

* Extern hårddisk (250 GB)
* 2 st olika Sängkläder
* Nässesär
* Massa fina ljusstakar som hör ihop (samma mönster)
* Parfym
* Muggar
* Konståkningsväska
* 6 DVD-filmer
* Lampa
* 250 kr presentkort på Maxi (från Maxi, då köpte jag nagellack, nagelfil, bas och topplack)
* 200 kr från konståkningen (kan handla vart jag vill i stan) 
*Lotter
* Supermjuk morgonrock
* Pyjamas
* Hello Kitty linne och tofflor
* 500 kr presentkort på IKEA
 
Nu kommer jag inte ihåg mer men det var superbra julklappar! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter trevligt :)

2010-01-01 @ 13:33:14
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Madicken

Låter nice :D

Nej jag var hemma bara, men det blev för mycket skit ändå. Haha!

Planer för dagen då? Bara vila eller? ;)

Kram!

2010-01-01 @ 13:40:56
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0