Riktigt bra match!

Igår var vi i Karlsbyheden och gjorde en riktigt bra match! Bästa matchen den här säsongen sa vår ledare och det var ritkgit roligt att spela också :). Jag tycker själv att det gick ganska bra för mig och det var flera som tyckte att jag spelade riktigt bra igår, kul! :). Vi ledde första halvleken med 0-1 och jag tror de andra laget var ganska arga då, de hade visat det på plan med bland annat långbollar. Vi förlorade stort mot de laget sist vi möttes, men nu blev det oavgjort och ett tag var det riktigt hård match på planen, de fick 3 straffar, Emelie vår målvakt gjorde 2 riktigt snygga räddnignar då (gjorde en hel del snygga räddningar under hela matchen, hon var superduktig!) och en sköt de utanför, vi fick 2 straffar men målvakten tog en och en kom utanför.

Det var riktigt kallt att spela (ute) jag tror att det var -9 när vi började och då var klockan 18.00 vi slutade spela 20.00 och då var det ännu kallare! Vi frös om fötter och fingrar och när vi hade 2 utvisade samtidigt så var det vissa som ville byta men kunde inte p.g.a. vi hade 2 utvisade och alla måste då köra lite extra, det var riktigt jobbigt, försöka hålla i klubban med iskalla fingrar och åka skridskor med kalla tår.

Men då var det bara att bita ihop och tänka på att efter matchen skulle vi hoppa in i bastun och sedan duscha och åka buss hem! Kan meddela att det var riktigt skönt att hoppa in i bastun efter en match :).

Alla var nöja med matchen och den slutade 2-2 härligt!
Vi såg det som en vinst eftersom att vi tidigare förlorat så stort!


Kommentarer
Postat av: Becka

Tack snälla du! Jag gillar också min design! :)



Kul att det gick bra för dej på matchen!



tack för att du lämnade en kommentar hos mej, välkommen tillbaka! :)

2010-02-08 @ 09:02:45
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Marran

hehe vad roligt att det gick bra för dig i går :)

2010-02-08 @ 09:06:10
URL: http://tvjournalistjavisst.blogg.se/
Postat av: simone

nja, helgen var helt okej! Hur var din? (:

2010-02-08 @ 09:26:49
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; tack så snällt! (:

2010-02-08 @ 09:29:44
URL: http://amandapandafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0