Jag är så glad!

Jag åkte hem tidigare från praktiken idag för jag känner mig småsjuk, har ont i huvudet fryser ibland och känner mig varm ibland, så jag vet inte om jag ska träna idag "/. Det var inte det jag skulle skriva egentligen för då skulle jag inte ha skrivit att jag är glad i rubriken men jag gick nyss ut och hämtade posten och så låg det ett brev där i och det stod att jag ska få hämta ut en grej på posten och jag vet exakt vad det är men det får inte ni veta riktigt än! Ska hämta ut den om en kvart när jag vilat lite till och sedan får ni se vad det är! :)  


Kommentarer
Postat av: DONKEN

wohoo! paket gillas! jag ska få massa avier och skit grejs hem i brevlådan inom kort, så jag är såå exited över det jag också. :P tidningar, paket, jotwx, böcker... ;)

och jaaaaa! va kul att du tycker det är bra :D höhöhööh... och som sgat, om du VILL, kan du ju ta med min skål-lampa. höhöhö ;)

var rätt många som tyckte den var ball. så du får låna bilderna om du vill.

pössen och jag vill veta vad du fick för pakeeet :D

2010-02-16 @ 14:24:38
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Spännande :)



Läs gärna en del av mitt kriminologiarbete. En kort bit om hur lätt du låter dig övervakas och styras utan att du ens tänker på det själv. Åsikter? Tankar? ♥

2010-02-16 @ 14:28:28
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0