Fullspäckat!

Idag har det verkligen varit en rolig, fartfylld och fullspäckad dag! :) Det började med att vi åkte till Örebros centrum där jag provade balklänningar, det var så roligt och nu står jag mellan 3 stycken olika balklänningar, får se vilken jag väljer :). Sedan duschade jag och gjorde mig ordning och så var det dax för 70-årskalas som blev väldigt lyckad! Det var god mat, tårta, trevliga människor och bra stämning! :)

Jag lovade att uppdatera bättre men internet har inte fungerat förrän nu! Och jag har massa bilder jag vill visa men syrran har alla på sin kamera så de får ni se när hon lagt in dem på datorn! :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-smycken!

Sv: Allt är bara bra med mig. SJälv då?

2010-02-27 @ 22:56:27
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0