Mina produkter!

Nu har jag tid att uppdatera här! Jag har haft fullt upp, när jag kom hem från skolan så hade mina produkter kommit hem , två kartonger (inte flyttkartoner) med fullt utav produkter, allt från mascara till ögonskugga, eye remover och satin hands, superkul! Jag vill ha min första klass nu på en gång fast jag ska efter det här inlägget sätta mig ner med en bunt papper och kolla på två filmer om produkterna, hur man passar färger till olika hudtyper, vilken hudtyp som ska ha vilken produkt och lite annat! Ska blir roligt!

Jag har varit i Valbo Köpcentrum också jag är helnöjd med mina inköp, fast jag inte skulle handla någonting (fast det var nödvändiga saker) jag kom hem med en bikini (äntligen), en kjol och en kavaj (som jag ska ha när jag jobbar) och underkläder (kan man inte ha för mycket utav). Jag målade Rebeckas naglar också, det blev väldigt bra tyckte både hon och jag.

Nu ska jag börja kolla på dvd filmen och sen lägga in ett roligare inlägg här samt svara på alla kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0