Lördagen!

Nu har jag äntligen lagt in bilderna från i helgen så jag tänkte berätta lite kort om den :)

Lördagen började med match för minsta syrran i Skutskär så vi åkte dit och innan matchen började så åkte resten till ICA och handlade lite smått och gott som vi åt medans hon spelade :).


Syrrans lag har vit tröja


Lite smått och gott :) (det här är verkligen ingen hälsoblogg!)

Efter matchen så svängde vi förbi IKEA där jag fick med mig lite grejer till mitt rum :)! Så jag började fixa redan direkt när vi kom hem :)


En pall




Blommor

Jag hjälpte Melissa också med att fixa hennes ena vägg :)


Jag glömde att ta kort innan vi började, vi hann klistra på ett klistermärke hehe 


Såhär blev det! Riktigt bra faktsikt

Sedan åkte vi till farmor och farfar! ♥


Kommentarer
Postat av: Psicho

bättre här med=) göra i veckan då?

2009-09-16 @ 09:39:53
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blivit jätte fint gumsan

2009-09-17 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0