Rönnbär flyter!

Hejhej!

Idag har jag varit väldigt dålig på att uppdatera! Orsaken til ldet är att jag inte har varit hemma så mycket, jag kom nyss genom dörren och jag har inte haft tillgång till dator tidigare heller.

Min dag började med praktik där jag bland annat fick äta tårta, alla andra hade tröttnat på det och det var nu en hel kvar! Dom hade tydligen haft jättemånga igår, den var supergod och bild på den kommer imorgon :).

Efter pratiken åkte jag direkt till trafikskolan och där träffade jag en gammal klasskamrat (haha oj vad gammal jag låter, men vi har gått på samma dagis och skola upp till 9:an) så det var roligt vi pratade mest om körkort men ändå. Efter ett tag kom Anna dit så vi satt där och pratade och skrattade och gjorde teori, alltid lika roligt :).

Efter trafikskolan åkte jag hem och åt och efter maten åkte vi ut till Högbo och gick runt sjön som är ca 4 km lång sedan åkte vi till Willys och köpte dricka :). När vi var ute och gick så kom vi underfull med att rönnbär flyter! Hehe japp det lärde jag mig under promenaden :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0