Min stora dag!

Nu tänkte jag berätta mer om hur min födelsedag var :)! Jag har ju redan sagt att dagen var helt underbar och rolig :)! Vi var ca 20 st hemma och de firade mig med fina presenter, goda kakor (bland annat mina cupcakes som jag gjorde) och tre goda smörgåstårta! Jag blev väckt av sången "jag må hon bleva" och så fick jag presenter :)!


Morgonpresent :)!

Rebecka kom till mig vid lunch, jag öppnade mina paketer från henne sedan målade vi naglarna :). Jag fick många grattis sms och det är alltid roligt :)! Vad jag gjorde på förmiddagen den dagen kommer ni att få veta senare :)! Dagen blev supersupersuperbra och allting var toppen :)


En utav de tre smörgåstårtorna :)!



Några utav mina cupcakes :)!

Här kommer några utav mina presenter jag fick i måndags :) ♥!









Som ni ser så fick jag jättefina saker, en Ipod docka, parfym, muggar, presentkort, fina blommor, tvålar som skummar (som man ska ha när man badar), dekorationskulor, ljus som skiftar färg och en konståkare som är jag! ♥


Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Åhh vad god smörgåstårtan såg ut!!! gjort den sj?=O

2009-09-30 @ 15:57:29
URL: http://psicho.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

fina grejjer :-D dagen verkar verkligen ha varit super :-)

2009-09-30 @ 16:23:56
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0