Lussebullar!

Igår så åkte jag till trafikskolan efter praktiken och gjorde lite teori och så när jag kom dit så var Anna och Rebecka där, de var roligt :). Hehe en trafikskolärare in till rummet och frågade om vi ville ha lussebullar! De hade varit i frysen så de var inget fel på dom så vi tog en varsin lussebulle :) dom var supergoda! Sen kom hon tillbaka och frågade om vi ville ha en till hehe så vi tog en till och satt och smaskade på :). Snart är det jul ;)! Det luktade faktiskt som jul inne på trafikskolan sen :).

 

Sedan åkte jag hem och gjorde en ansiksmask sedan bar det iväg till Jervallens cafeteria där vi hade möte med konståkningen om en show som vi i framtiden ska göra :). Sedan åkte jag hem och åt mat och efter det till Jernvallen igen för då var det dax för konståkingsträning, det gick bra :)! Okej axeln kunde ha varit bättre och dubbelsalchowen också! Men det var roligt och piruetterna gick bra :)!


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, så mysigt ^-^

2009-09-26 @ 19:33:21
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0