Jättelat!

Solen skiner här idag och himlen är alldeles klarblå, härligt :)! Idag efter praktiken så ska jag tilltrafikskolan och köra (landsväg och motorväg) dom vill helst att man ska köra minst en stadstrafik körning och en landsväg och motorväg så jag gör de :). Jag körde ju stadstrafik för någon vecka sedan och behöver inte göra det mer så nu får vi se hur det går med lands- och motorvägen :).

Efter trafikskolan ska jag hem och va med Angelica och jag funderar på att hoppa över dans (street) träningen idag så att jag blir frisk någongång, har ju bandyträning imorogn och vill helst vara med på den och på konståkningsträningen som jag har på söndag :).

Jag vet inte varför, men när man tränar och sedan blir förkyld eller sjuk i några dagar så känner man sig jättelat! (Någon annan som tycker lika som mig?). Det känns som att folk ser att man inte har tränat på ett tag (som att man har gått upp i vikt eller någonting, fast man inte har det. Det är bara inbillning) och att man borde göra någonting som att gå ut och springa åt minstone men det ska man inte göra om man är sjuk. Sedan när man inte har tränat på ca 2-3 veckor som t.ex. på ett sommarlov så känner man att man inte vill och orkar ta sig ut och springa och då struntar man också i det och tycker inte att det gör någonting, konstigt det där. Men nu har jag varit förkyld i några dagar och känner att jag är jättelat för att jag inte har kunnat träna som jag bukar göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0