Jag kommer ihåg er!

Hej bloggen!

Jag har inte glömt bort er, det är bara så att idag har jag inte hunnit sitta framför datorn förrän nu! Idag efter praktiken så åkte jag till skolan för vår klar skulle prova stydentmössor så nu är det klart :). Sedan åkte jag till trafikskolan med Anna, och Sofia var också där. Jag och Sofia vetatt vi har tr'ffats tidigare någongångmen vi vet inte vart hehe :). Efter trafikskolan åkte jag hem och åt mat sedan bar det iväg till dansen (street) jag var inte med för att jag hostar och är förkyd, lika med Rebecka, så vi vilade idag men vi var där för att inte missa de nya stegen de la på idag.

Imorgon blir det samma visa igen praktik, trafikskola och så dans (street) fast då ska jag också försöka hinna vara med Angelica också och hinna blogga mer :)! 


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

haha, i know the feeling, ibland räcker tiden inte till för bloggen!

2009-09-09 @ 21:27:22
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0