Hissar!

Jag gillar inte att åka hiss och det verkar vara någonting som jag ogillar mer och mer för varje år som går hehe. När jag var mindre så åkte jag men jag gillade inte de, men nu åker jag ingen hiss förutom en på mammas jobb, jag gillar inte att åka den men jag gör de, annars så går jag i trappor, inget hissåkande här inte :).

Men nu har jag hittat några häftiga hissar som jag vill dela med mig utav :)

Oreo Elevator Advertisement

Achilles Forklift Elevator Advertisement

Science Center Elevator Advertisement

Becel Elevator Advertisement

Boecker Pest Control Elevator Advertisement

Coca Cola Zero Elevator Advertisement

Sport Batel Gym Elevator Advertisement

Witness Against Torture Elevator Advertisement

Mini Cabrio Elevator Advertisement

Golds Gym Elevator Advertisement

Vad föredrar ni, trappor eller hiss?

Kommentarer
Postat av: J.T

Vilka galna hissar :D

2009-09-06 @ 23:19:55
URL: http://turnush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0