Hej hå stukad tå!

Hello!

Just nu sitter jag vid Rebeckas dator och vi har nyss ätit goood mat (de va vi som gjorde den ;)) Potatismos och köttbullar, extremt avancerat! Vi har också pluggat teori och varit ute och gått i ca 1 timme, och så får vi ju inte glömma att vi har bakat chokladbollar utan recept, men det blev extremt bra iallfall :)! 

Snart ensam mamma söker sen hem och sova och sen sms från Rebecka 00.00 (men jag lovar att hon har somnat då)!

Imorgon är det min dag! ♥ Då blir jag 18 :)! Och det blir nog inte mycket skrivande här :).    

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv, Okej, vad kul :D

Nja, jag har tränat på morgonen och sen så har det varit en massa plugg :P

Jag tränar just nu 2 gånger i veckan, har 2 timmars pass varje gång, men det kommer bli ca 5 gånger i veckan snart :)

Sj? :)

2009-09-27 @ 20:47:34
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0