Lite över 80!

Igår hade jag tänkt att uppdatera ganska mycket men blev det någonting utav det då? NEJ! Eftersom att internet inte fungerade som det skulle när jag skulle blogga igår eftermiddag! Typiskt! Men nu tänkte jag iallafall skriva vad jag gjorde igår.

Jag var till Gävle på förmiddagen med mamma och hennes kompis Angela, vi började med att lämna in bilen på svensk bilvård för de skulle kolla om de fanns rost någonstans på bilen




Han som kollade rosten tog en mini kamera och körde in där i balkarna så vi såg om det fanns någon rost där inne och det såg vi på den här skärmen

Efter de gick vi i Gallerian nian och jag hittade en ansiksmask som jag köpte, den ska vara bra för hyn så den ska jag använda en gång i veckan (får se om jag kommer att göra det).


Ansiksmasken jag köpte från The Body Shop

Sedan åkte vi hem och åt, sedan satt jag igång med bakandet, det blev lite över 80 cup cakes! Bilder på dom kommer senare eftersom att de sista detaljerna ska jag göra innan de ska serveras och de hade jag tänkt att bjuda på när jag fyller år :). Jag stod och bakade i ca 4 timmar och i början fick jag hjälp av gullungarna Madeleine och Rebecka :) vi hade superkul och våra cup cakes blev superbra :)!


Här är gullungarna, såhär kan man se ute efter att ha fått skrapa ur de sista smeten ur skålen :) lite kladdig runt munnen och på fingrarna

Klockan 20.00 var det dax för fotbolls för min äldsta lillsyrra (igår spelade hon med F17, de mötte Gävle IK eller hette de Gävle IF?). Hela familjen begav sig till Jernvallen, tjejerna spelade om en plats i SM finalen! Våra tjejer ledde länge med 2-0 men sedan spräckte de andra nollan så det blev 2-1 och det var i andra halvlek! Båda lagen var tuffa och de höll sig ganska mycket i mitten sedan kom de över på en planhalva och sedan över på den andra och det var en otroligt bra match! Alla på läktaren började bli spända på slutet att domaren aldrig blåste av fast han kollade på klcokan hehe! Men så till sist blåste han av och våra tjejer vann så de är vidare till SM finalen hur kul som helst! Alla blev jätteglada och de bara lyste spelarna :)! ♥ Det ska bli hur kul som helst att se finalen och hoppas att det går bra för tjejerna :)! Jag bara måste va med och se matchen jag tror at den är nu på fredag :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0