250909

Heeej alla glada!

Idag efter praktiken ska jag till trafikskolan :)! Och jag hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår! 

Efter trafikskolan ska jag hem och fixa i mitt rum och sedan ska jag se SM final i fotboll! Efter det ska jag hem och mysa framför tv:n med filtar och något smaskigt att äta ♥. Jag har ju ingen bandyträning idag (eftersom att det är mässa i Arenan) och när jag inte har någon träning en dag så känns det som att jag har hur mycket tid som helst att hitta på andra saker men så kommer tiden ändå att gå jättesnabbt hehe :).


Imorgon är det träning 08.00 och sedan ska jag stå på stan och sälja kakor och annat smått och gott med konståkningen :).  


Kommentarer
Postat av: Psicho

naajs, jag har tävlat i disco=) och även i hiphop street=)

duktig du är som tar tag i körkortet.. jag borde gjort de för länge sen=p hur gammal är du?

2009-09-25 @ 11:07:40
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0