190909

Hej alla bloggläsare!

Idag har jag inte uppdaterat som ni säkert märkt och det beror på att jag har jobbat hela dagen idag :). Jag kom hem för ca 30 minuter sedan. Tråkigt att jag inte har kunnat blogga förrän nu och jag vet själv hur tråkigt det kan vara att gå in på en blogg som inte uppdateras! Men jag tycker ändå att det kan vara roligt när någon blogg inte uppdateras en dag för då blir jag så himla glad nästa gång den blir uppdaterad hehe :).

Igår firade vi ju Björn som blev 40 år :)! Vi var ca 17 st och hade grymt kul! Det blev verkligen lyckat :)! Vi började med att äta potatisgratäng med rostbiff, sallad, baugett och sås otroligt gott! Sedan pratade alla och hade trevligt och Madeleine och Rebecka som var där eftersom att deras föräldrar var där drog med mig för att kolla dom ville vara med mig så jag roade dom hehe :). Sedan fikade vi massor med kakor och mina cup cakes och tårtor :). Sedan blev det chips, godis och massa god saker :)! Och jag hade hur kul som helst!

Nu säger dom att det är mat här så jag ska gå och äta nu sedan krypa ner i ett varmt och skönt skumbad :)! ♥


Kommentarer
Postat av: My

åh rostbiff, potatissallad o baguette e riktigt gott, fast föredrar nog att äta baguetten för sig med smör... :D

2009-09-20 @ 11:20:50
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0