Mysig lördag!

Igår blev det inte mycket skriva här och vad det beror på ska jag nu berätta :). Min dag började med konståkningsträning sedan åkte jag yngsta syrran och pappa ner till stan och handla de sista bandysakerna :)! Sedan åkte jag och syrran direkt till Gävle och gjorde lite ärenden på Biltema och Jula sedan åkte vi hem och åt och efter att vi hade ätit så åkte hela familjen på 68 års kalas :). Louise, Alexander och Emelie kom också dit så vi lekte lite och så bjöds vi på goda kakor, bullar och tårta :). Sedan åkte vi hem. På kvällen åkte jag och gullet till Hemmakväll och hyrde den nya Fast & Furious sedan åkte vi hem basta och duscha och sedan kollade vi på filmen som var riktigt bra :)!



Just nu-
jag och syrrorna håller på att hjälpa mammas kompis med att baka til 30 personer det blir sockerkakor, kanelbullar och cup cakes :)!

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: jaa, det är riktigt hemskt :-(

2009-10-11 @ 17:18:49
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Den filmen är så bra !

2009-10-11 @ 17:32:45
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0