Låtar någon?

Nu sitter jag här med yngsta syrrans dator, jag lånar den utan att ha frågat! (Jag måste verkligen säga att jag lånade hennes dator på ett snällt och bra sätt sen) Hon är i Gävle och ska välja ut en cykel som hon ska få (som födelsedagspresent) och jag har städat mitt rum och fixat så nu har jag lite till ända tills jag ska till dansträningen. Jag har poppat musik som bara den också :). 

Efter träningen har jag 30 minuter på mig att åka hem och äta för att sedan bege mig ner till Jernvallen för möte och sedan träning :). Anna ville att jag skulle komma ner lite innan mötet också så får se om jag hinner det :). 

Jag funderar på att lägga in fler låtar på Ipoden, någon som vet några bra låtar till mig som jag kan lägga in? ♥ 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Ja, det är alltid kul :D



Allt bra med dig?

2009-10-01 @ 18:21:49
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0