Gäsp!

Det här blir sista inlägget för idag, jag och yngsta syster sitter och tittar på "Tre systrar och en mamma" verkar som en bra film :). Får se om jag ser hela filmen eller om jag går och lägger mig innan, troligtvis blir det så att jag lägger min innan, känner mig lite seg och gäspar en hel del nu. Träning imorgon klockan 10.20 vilket betyder sovmorgon :). Inte har jag målat naglarna än, kan inte bestäma hur jag vill ha!

Min dag imorogn ser ut såhär:

10.20-11.00 Träning

11.30 Lunch med Rebecka

14.00-15.00 Tränare

Inget fullspäckat schema men får se om vi åker till Valbo imorgon istället för det blev inget idag, och då ska jag måla naglarna också och sist men inte minst gå förbi Bellissima och se vad jag ska göra där (har presentkort där)  :)!

Hur brukar era söndagar vara? Fullproppade med saker att göra eller lugna och slappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0