Diddl!

Jag satt och kollade lite på internet nu och kom på att jag skulle söka på Diddl! Det var ett tag sedan man hörde någonting om "han" och jag tycker han är hur gullig som helst! Jag gillar hans stora fötter och gulliga ansikte! När jag gick i grundskolan så var Diddl jätte"inne", man skulle ha pennor med diddle på, anteckningsblock, sudd , pennfodral, gosedjur och mycket annat. Nu när jag tänker efter så har till och med kvar alla pennor, anteckningsblock och allt annat som har med diddl att göra. De ligger i en låda på vinden förutom en liten porslinsdiddl som jag har i mitt rum :)
                                     
                    Är det någon utav mina läsare som gillar/ har gillat diddl?




Kommentarer
Postat av: HannisPannis

Hmm... Jaha jag har alltid undrat varför an tycker att diddle är söt. Han har stora öron, fötter, och sen har han småa ögon liten nos och lång svans. Jag vet inte vad han är men jag tycker inte att han är så söt så det stör. :/ P.S Typ alla i min klass (utom killarna) tycker att han är söt. xD

2009-10-16 @ 22:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/hannispannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0