151009

Nu är jag hemma efter ca 7 timmar sammanlagt på World Cup bandy :)!  Jag stod först 2 timmar i kiosken med mamma och några till sedan har jag sålt lotter och kollat på bandymatcher i ca 5 timmar :). Hur kul som helst att sälja lotter se matcher och träffa massa trevligt folk :)! (Plus att jag har ätit tre krovar som vi fick och en hamburgare när jag stod i kiosken ;)). Men nu blev det lite kallt så jag och Melissa åkte hem för jag är inte riktigt frisk hostar och är lite snorig fortfarande, men ingen feber som jag hade igår och inte ont i halsen så imorgon blir det praktik för mig :)!



Bilder från och med Lördagen ska komma! Jag får inte in bilderna nu vet inte vad det är för fel!

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0