141009

Godmorgon min vänner! ♥

Nu ligger jag i soffan som jag gjort sen kl 07.30 i morse, jag är hemma från praktiken idag eftersom att jag hostar, är snorig och har ont i halsen inte roligt! Ingen träning idag heller och idag missar jag street dance. Min dag idag blir inte så aktiv kan man säga, jag ska bada snart sedan kanske spela lite sims :). Melissa slutar tidigt idag sa hon så förhoppningsvis kommer hon hem och roar mig om några timmar :)! Det är så tråkigt att vara sjuk.

Har ni några planer för idag?


Kommentarer
Postat av: josefin

Nu har jag svarat på frågorna i min blogg. Kika in och läs svaret på alla frågor :)



tack så mkt föresten :)

2009-10-14 @ 09:56:36
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0