071009

Hejhopp!

Igår när jag kom hem så höll de på att byta tak på övervåningen och det blev riktigt bra :)! Jag har knäppt kort men kan tyvärr inte lägga in bilderna eftersom att jag inte har sladden här, men bilder kommer. Sen funderade vi på om vi ska måla om väggarna i trappen och i hallen. Men efter ett tag kom vi överens om att vi bara ska måla en vägg som en fondvägg :). Jag åtke iväg och köpte färg, det blev en rosaaktig färg som gör sitt! Det blev verkligen en färgklick där och så ska vi klistra på blommor på den väggen också, jag tror att det blir riktigt bra när det blir klart :)! 

Igår på konståkningsträningen gick inte mina hopp så jättebra men programmet gick bra :). Efter träningen åkte jag hem och åt god kebabpaj och sedan åkte jag på dansträning (disco) som gick ganska bra, jag var inte där förra träningen för då fyllde syrran år så igår hade jag en hel del att lära men det tyckte jag gick bra :).

Idag har jag dansträning (street) hoppas att det kommer att gå bra, jag vet inte varför men jag har en tendens att glömma vissa delar i streetdansen!



 

Kommentarer
Postat av: nikolai

tackar. :D



ditt namn passar, du är visst en isprinsessa. :D eller? men de va snygg header. :D

2009-10-07 @ 09:39:37
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0