031009

Tjollahopp!

Imorse klockan 08.00 hade jag konståkningsträning och jag åkte bil dit ;). Träningen gick sådär axel gick bra dubbelögel gick bra men dubbeltooeloop gick sådär, den gick bättre förra träningen då jag klarade den nästan hela tiden :). Piruetterna kunde gått bättre idag också menmen. Snart ska jag in och bada sedan ska vi kanske till stan (jag ska kolla hur långt dom har kommit med min dator) sedan blir det kanske bio ikväll vi får se :).

Igår köpte jag två tröjor från Gina tricot, jag har ännu inte knäppt kort på dom men tänkte göra det idag och försöka hinna med att lägga upp bilder på dom här :).

Hoppas att alla mina läsare får en trevlig lördag ♥




Kommentarer
Postat av: jess

haha fan va kul att kunna ta bilden själv! :D ännu är det 5 månadet kvar för mig...

2009-10-03 @ 14:20:10
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0