Slog huvudet i isen!

Som ni säkert alla vet så blir det nästan aldrig som man har planerat! Oftast så gör de mig ingenting, inte idag heller men ändå på ett sätt, ja jag berättar hur hela min dag har varit nu på en gång!

Jag vaknade bytte om åt en macka till frukost och åkte sedan till konståkningsträningen. Där värmde jag upp först på golvet och sedan på isen också jag gjorde några piruetter och värmde sedan upp för axel så jag gjorde treahopp ögel och sedan skulle jag hoppa min axel. Det var då det hände de som gjorde så att hela min dag inte blev som jag planerat! Jag var sne i luften tror jag och föll ner mot isen landade först på rumpan sedan kom huvudet rakt ner mot isen! Det gjorde ganska ont och jag gick av och vilade, gick in i omklädningsrummet och vilade där också ett tag innan jag tog av mig skridskorna. Jag mådde illa till och från och sedan körde jag hem.

När jag kom hem vilade jag ännu en gång och sedan åkte jag till uppvisningen/avslutningen på folkets hus med dansen. Jag hann inte köpa någonting att äta eller dricka där men söta Rebecka fixade det åt mig så jag fick fruktsoppa, ja :)! Jag hade lite ont i huvudet och i nacken på genrepet så jag tog det lugnt. Sedan var det dax för uppvisningen klockan 13.00 då gick både Discon och Streeten bra! :) och jag hade inte så jätte ont i huvudet. Efter att vi hade dansat på uppvisningen klockan 13.00 gick vi och åt på Jenses, blev kycklingsallad :). Sedan gick vi tillbaka och dansade på uppvisningen klcokan 15.00 då gick inte discon bra kan jag säga. Jag glömde vissa saker och blev tidig hehe, men det var inte bara jag, alla i gruppen gjorde fel någon gång i dansen. Streeten däremot gick bra på uppvisningen klockan 15.00 också :). Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här och har ont i huvudet. ska snart ner och äta och sedan bara mysa och ta det lugnt (hoppas jag ;))

Bilder från discodansen (dålig kvalité och suddiga plus att de sprutade in rök på scenen hehe men bilderna de tog med systemkameran har jag inte lagt in än)



När jag kom hem fick jag en överraskning, våra bandy mjuksdress hade kommit :)!


(Stor, mjuk och mysig som man kan ha när man bara ska vara hemma på kvällen eller när man är påväg till matcher i bussen)


Kommentarer
Postat av: empan och anja

svar: tack, vi är två ;) puss

2009-11-28 @ 20:30:08
URL: http://stockholmsmongos.blogg.se/
Postat av: Nadja

bara bra. =) Haft en bra dag? =)

2009-11-28 @ 23:13:20
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0