Träningen kunde ha gått bättre!

Hej alla glada :)! Och sura ;)

Efter skolan idag åkte jag till ICA MAXI och handlade en liten baguette, en banan, en drick youghurt och tuggummi sedan åkte jag til Jernvallen och åt mitt mellanmål och pratade med alla där :). Sedan var det dax för träning och den var väll ingenting att skryta med, alla hopp gick såligt och jag hade ingen motivation till att göra piruetter, programmet gick sådär.  Anna hade med sig filmkamera så vi filmade lite när vi åkte och hoppade, de var bra att själv se vad man gör för fel :). Någon gång ska jag försöka ta kort också så att jag har några nya fräscha bilder jag kan visa här :).

Snart ska jag äta och sedan ska jag på discoträningen och hoppas att den går bättre! :)


Äldsta lillsyrrans porslinsskridsko som hon fick för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: ~~M A R i E~~

Ja, inte alls tokigt med lussebullar! =D



Kul, hur länge har du hållt på med skridskoåkning?

2009-11-11 @ 11:12:37
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0