Tänk att man alltid fastnar!

Jag skulle bara in och titta efter en grej på datorn nu efter dansträningen och sen skulle jag hoppa in i duschen men vad tror ni hände? Jo självklart fastnade jag här och var tvungen att skriva detta inlägg hihi :). Men efter det här inlägget ska jag in i duschen och om 30 minuter ska jag vara nyduschad och sitta mig framför tv:n invirrad i en filt med mina mystofflor på fötterna och se Andra Avenyn ♥

Dansträningen (disco) gick superbra idag :). Hoppas att det går lika bra på lördag då det är uppvisning :). Vi gjorde spagathopp och chasé på discoträningen idag bara för att inte bara köra dansen hela hela tiden och då sa tränaren att hon såg att jag hade gjort det där förr och visst har jag det :). Det var lite roligt att det sydes att jag har gjort det förr för det har jag för några år sedan då jag gick på gymnastik :).

Imorgon vet jag inte hur jag ska göra men jag antar att min dag kommer att se ur såhär: Praktik, konståkningstränare på isen, konståkningstränare på marken. Jag kommer inte att hinna på bandyträningen, sedan ska jag hem och ringa efter ersättare som kan ta min skridskoskolegrupp på lördag då jag inte kan ha dom eftersom att det är uppvisning då :).

Ojojoj vad jag skriver och skriver och tiden bara rinner iväg, nej nu ska jag in i duschen som jag har sagt 5 gånger sedan jag kom hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0