Skratt och minnen!

Just nu sitter jag i min sköna och mysiga pyjamas med mina mystofflor på :). Idag på dansen var det superkul och dansen satt som den skulle :). Vi hade kläderna på oss som vi ska ha på uppvisningen och det var roligt :). Jag gick varken på konståkningsträningen eller bandyträningen eftersom att jag fick ont i sidan utav ryggen efter dansträningen så jag åkte till skolan istället där det var öppethus idag och mamma, mammas kompis, Heléne och Emma var där för Heléne och Emma ska välja linje, det var roligt att gå runt och titta och så gick jag förbi Janet och Rebecka och det var super kul haha vi skrattar alltid lika mycket och pratar så mycket minnen, tänk vad mycket roligt man har gjort ♥

Nu kom Angelica hit så jag ska ner och vara social, sedan ska jag sova :)


Bild från i somras när jag, Angelica, mina syskon och Emma sov i vårt tält på studsmattan :)! Det var supermysigt och roligt! Suddig bild men klara minnen har jag från den roliga kvällen/natten ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka mjrnling

OCH JAG? :D

2009-12-18 @ 15:36:30
URL: http://thatsunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0