Ny header!

Oj vad jag byter header och bakgrund hela tiden i bloggen! Men jag tycker inte att det blir riktigt bra hehe :). Men nu får det se ut såhär ett tag! 


Den nya headern

Idag så ska jag vara tränare i Göransson Arena (egentligen har jag konståkningsträning då också men eftersom att jag ska vara konståkningstränare så blir det ltie svårt). Efter det så ska jag ha träningsmatch i Göransson Arena och det är bara 20 minuter efter att jag har varit tränare men det skanog gå bra, jag är ju på rätt ställe iallafall :).  


Kommentarer
Postat av: Nina

hej hej! jag åker också konståkning! i Luleå! fast jag vet inte vars du åker då men xD heeh xD du kan kolla på min lilla blogg!

2009-11-15 @ 18:33:47
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0