Min Söndag!

Vilken dag! Jag åkte hemifrån 10.00 och kom hem 19.20! Började med träning i morse som fick bra fast jag inte var så taggad! Men jag klarade dubbelsalchowen jättebra i programmet och allt annat gick också bra, alla mina axlar gick bra och jag ramlade bara på första salchowen annars landade jag alla andra och det kändes superbra, hade inte så lång träning så hann inte hoppa fler hopp, lite tråkigt men får göra det nästa träning idag tränade vi mest på programmet :). Sedan åkte jag ner till stan med Rebecka och vi skulle äta men Jensas där vi ville äta öppnade inte förrän 12.00 så vi gick till Biblioteket och kollade lite, hehe :). Sedan åt vi kycklingsallad och satt där och pratade ett tag och sedan åkte vi till Jernvallen och jag fixade lite inför träningen jag skulle ha :). Jag var tränare och Rebecka tittade på, det är så roligt att vara tränare barnen blir faktiskt bättre och bättre för varje träning och det är jätteroligt att se :)! Efter träningen åkte jag direkt till Valbo med mamma. Vi skulle kolla på klinker med de hade inte så mycket där så vi åkte in till K-rauta i Gävle och tittade och där hittade vi ett snyggt klinkergolv så det tog vi :). Medans vi var inne i Valbo så var Miloo kvar i bilen jag när vi kom fram till K-rauta så kände jag att jag var blöt i baken och tänkte att jag kanske är blöt sedan jag tränade, men jag ramlade bara en gång på sidan så jag trodde inte att jag kunde ha blivit blöt i baken för det, så tillslut kände jag och det var kiss! Miloo hade kissat i bilen på sätet där jag skulle sitta! Men jaja jag gick runt med det där (usch) sedan åkte vi och lämnade mamma på jobbet och sedan hem så jag kunde byta om! Hehe kändes som jag hade gått runt med det där i en evighet. Sedan åt vi och efter det så la vi ut "plattorna" så vi såg hur det skulle bli och det blir nog superbra tror jag :)!

Nu sitter jag och tittar på "Ensam mamma söker" :).

Kommentarer
Postat av: ida myrin

sv: tack så jättemycket ♥

2009-11-01 @ 23:53:32
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0