Lite text och bilder!

Igår åkte vi runt 08.00 mot Kumla. När vi kom dit fick vi mat och sedan började vi julpynta, riktigt mysigt :). Sedan fixade jag och Melissa en blomma och efter det fikade vi äppelpaj, gottgott :). Sedan gick jag och Melissa ut med hundarna och då var det kolsvart ute! Vi gick lite i skogen och kom ut 3 kvarter bort fast vi trodde att vi skulle komma ut 2 kvarter bort hehe, men det gick bra, blev en liten promenad på 20 minuter :). Sedan åkte vi hem :).

Jag har inte hunnit julpynta i mitt rum än, bara bytt gardiner men vi tog med oss lite gardiner från Örebro igår så jag ska byta hihi :). Så det är det jag ska göra idag, julpynta i mitt rum och vara tränare för en konståkningsfrupp (extratränare). Jag har egentligen bandyträning också men den ska jag inte gå på eftersom att jag har ont i nacken.

Här kommer lite bilder från igår, inte så roliga bilder men det är alltid någonting :)

Såhär såg blommorna ut innan vi fixade till de :)






Såhär blev det sen




Från och till var det rätt så dimmigt ute både när vi åkte dit och hem













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0