En ond rygg!

Jag åkte och kollade efter byxor som vi ska ha på uppvisningen på lördag men de hade de inte på den affären! Jag åkte då hem och gjorde mig iordning för ispasset jag skulle ha.

Idag var det lite extra roligt att vara tränare. Vi lärde barnen treahopp toeloop och de klarade det superbra för att vara första gången så det var roligt :). Det är så roligt att de när de utvecklas ♥

Efter träningen åkte jag till stan och skyltade med några från klassen. Det gick ganska bra idag men vi hann inte klart idag heller.

Jag har fått jätteont i sidan av ryggen! Det är inte skönt det finns nästan ingen skön ställning och jag kan inte vända mig så bra när jag sitter eller ligger och jag vet inte vad jag har gjort! Vi har haft på en sån där salva mot värk och det hjälpte lite en det gör ändå ont!

Nu ska jag göra mig klar för sängen! :)

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0