Började på ett program!

Igår när jag gick från praktiken så snöade det lite och det gör det fortfarande men det smälter när de kommer ner på marken. Iallafall, igår efter träningen så åkte jag hem och efter en timme hade jag ätit mat, duschat och dammsugat mitt rum :). Så då tog jag penna papper och satt på låten Halo med Beyonce på min Ipod-docka och började skissa upp ett program till en utan mina åkare i min konståkningsgrupp :). Hon ska åka till låten Halo och jag tycker att den är bra och har själv funderat på att ha den låten i mitt program :) jag hann inte göra klart programmet men halva iallfall och jag tror att det kommer att bli bra det där :). Sedan kollade vi på "Bonde söker fru" och fikade :).

Idag har jag street träning och sedan konståkningsträning och innan de träningarna tänkte jag inte göra någonting speciellt bara vara hemma :).

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

haha ja med helt klart;D oj är de inte svårt att göra ett program sådär bara? ja vill ha meeer snö hihi

2009-11-05 @ 09:52:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Fanny - foto blogg

Fin blogg!

2009-11-05 @ 19:22:04
URL: http://fannyadelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0