Torsdag!

Tänk att en sån trist dag kan bli sååå rolig! I morse satt jag här framför datan och hade inte så mycket att göra tänkte att jag inte hade så mycket att göra idag heller så de skulle nog bli en lång dag. Städade rummet och gick in i duschen, när jag stod där inne i duschen så knackade mina systrar på dörren och frågade om jag var klar, jag undrade varför dom frågade de, vi ska åka nu säger dom. Då tänkte jag att vi ska nog till Högbo som vi har pratat om men det var inte riktigt bestämmt först. Men jag blev jätteglad och skyndade mig.

När vi kom till Högbo så var det mycket folk där på caféet och ganska många motorcyklar i alla olika årsmodeller, det var lite roligt att sitta och titta på när de åkte runt där i Högbo. Mobilen var med och självklart blev det en hel del bilder tagna med den, närmare 83 stycken ;) här får ni se några bilder :)



















Vi gick runt lite där och kollade och rastade Nikki på samma gång. Det var jättemysigt, fint väder och det är så fint i Högbo. Efter ett tag började det småregna lite, man såg det på vattnet men de känndes inte här man hade ut handen. Men regnet avtog efter ett tag :).

















Jag och Melissa gick in i glashyttan, där de visar hur man gör olika vaser, skålar, prydnassaker och en massa andra saker i glas. Har jag berättat att jag skulle vilja jobba med de? (Jag har faktiskt provat att blåsa glas en gång i nian när jag skulle fördjupa mig i de, jag och en kompis var där och de var superkul att blåsa, det gick väll inte så bra för oss men kul var det!)


Här stod jag och min kompis och blåste när vi var här i nian :)












Efter att vi hade gått ett tag gick vi till ett cafée och åt mjukglass, de var riktigt gott!




Min glass :)


Där satt vi och åt våra glassar


Och titta vad jag fick på bild då! Det ser ut som ett hjärta!










Vi var där i 2 timmar men det kändes som max en timme! Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0