Men inte länge till!

Nu är jag hemma igen efter en liten mopperunda med Heléne :) det var skönt väder när vi började åka men hela dagen har det varit lite mulet och ganska varmt i luften. Så nu när vi var påväg hem så började det duggregna lite stora droppar kom det! Det var ganska mysigt tyckte jag hehe när vi åkte där så kom dropparna ner och slog mot mopedhjälmarna och det lät ganska mysigt (ungefär som när man är i en bil, husvagn eller husbil och det regnar ute).

Men jag är inte hemma länge till, snart kommer R och hämtar mig och Melissa och så åker vi till Gävle på träning/genrep :). Det ska bli riktigt roligt! 

Jag vet inte riktigt vilken tid vi kommer hem, men när jag gör det så ska jag bara ta det lugnt, efter en rolig, slapp men ändå en dag då jag har gjort ganska mycket. Det första jag ska göra när jag kommer hem är att duscha och sen kanske titta på tv om det finns något bra på den annars så ska jag nog läsa lite :)
 
Nä nu måste jag börja byta om innan R kommer!  


Kommentarer
Postat av: SARA<3

din med :D

2009-05-03 @ 17:15:13
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0