Söndag!

I morse hade jag träning och körde styrka och stretching medan de andra körde hopp, jag fick inte hoppa för tränaren för att jag hade och har fortfarande ont i knäna och ryggen, tur att jag ska på rehabilitering om 15 dagar! Efter träningen gick jag till syrrans match, matchen slutade 3-0 till syrrans lag! 

Efter matchen åkte jag, Heléne och Melissa moped hem, Heléne skjutsade Melissa (det ser så gulligt ut när småsyrrorna åker på samma moped och tycker att det är så roligt, båda två! Den minsta ser så glad och stolt ut när hon åker där bak, de två är världens sötaste syskon kan jag lova!) När vi kom hem så var vi ensamma hemma eftersom att de andra jobba så vi lagade supergod mat, det var riktigt trevligt, jag och Melissa fixade maten på spisen och Helene dukade fram och fixade salladen, syskonsammarbete på hög nivå och riktigt roligt var det :)!


Resultatet utav bra sammarbete med världens bästa syskon! Mums så gott det blev!

På eftermiddagen åkte vi till Medskogssjön med husbilen :) Där var vi i några timmar och spelade TP, fikade och bara tog det allmänt lugnt, väldigt skönt och mysigt en söndagsdag som denna :) Det har regnat och varit soligt i omgångar.

  




Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaa

ja det låte super mysigt :) är husbilen äntligen färdig nu?? :D

2009-05-11 @ 06:59:36
Postat av: N

Sv: Ja det var det :)! Nä åkte inte med den ;)

2009-05-11 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0