Söndag!

Igår så åkte vi hemifrån runt 13.00. Då åkte vi till Valbo köpcentrum :). Det var inte så mycket folk där men det kom en hel del människor dit runt klockan 15.00 eftersom att Johan Palm kom dit och sjöng då.



Så då blev det lugnt i butikerna igen så då sprang vi runt där :). Vi fikade på Wayne's och jag valde en supergod smörgås!



Med mig hem fick jag:

En bikini


Nagellack


Och leggings


När vi skulle gå ut från Valbo Köpcentrum så såg jag en shoppingväska som jag skulle vilja ha :P mamma frågade hur man fick den och då skulle man svara på några frågor angående Valbo köpcentrum så det gjorde mamma och jag och jag fick väskan :)!


Hehe perfekt shoppingväska man kan lägga in alla påsar man får när man handlar där så blir det mycket lättare :).Och den är perfekt att ha med på stranden också :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0