Present!

Nu är jag hemma efter den sista praktikdagen för den här terminen. Det var svårare än jag trodde att det skulle bli att lämna alla där. Jag gillar att vara där och vill verkligen dit nästa termin! Alla är så glada, trevliga, pratglada och underbara där. På lunchen blev jag bjuden på mat på Napoleon jag valde bakad potatis med skagen och gud så gott de var! När jag hade redovisat mitt jobb så fick jag en present :)! Jag blev så glad för jag älskar presenter (de var verkligen inget jag behövde) men de är så snälla där. Vad det är i presenten får ni se sen ;).  Innan jag gick hem så gick jag in till alla och sa hejdå, de var inte så roligt, de tyckte inte dom heller. De önskade mig lycka till och trevlig sommar och de hoppas liksom jag att jag kommer att komma tillbaka :) Det tycker att jobben jag gör är bra också och det är roligt :)


Min present jag fick idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. tack =) ha en bra dag

2009-05-26 @ 17:47:26
Postat av: Selina

Tack så mycket:-)

Hoppas du fick något fint i paketet!



//Love Selina

2009-05-26 @ 19:53:27
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0