Pizzadeg!

Idag efter praktiken så är det genrep i Gävle klockan 16.00 så jag och Melissa ska dit. De håller på till 21.00. Det ska bli roligt att få träna på dansen och jag hoppas att det kommer att gå lite bättre idag än vad det gjorde igår :). Sen är det bra att vi kommer att få träna på den sista dansen som alla ska göra tillsammans för den sitter inte sådär jättebra, eftersom att vi lärde oss den igår och körde den bara ca 5 ggr.

Igår så blev det hemmagjord pizza och det var jag och Heléne som gjorde degen ;) Såhär såg det ut






Sen så fixade de andra fyllningen som ska vara på pizzan




Såhär blev det tillslut




Det blev jättegott kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0